Zamówiony produkt nie podoba Ci się lub jest uszkodzony? Nie ma problemu. Produkty zamówione w naszym sklepie internetowym można bezpłatnie zwrócić w ciągu 30 dni.
Z przyjemnością pomożemy Ci również, jeśli jesteś ogólnie zadowolony ze swojego zamówienia, ale na przykład Twoje nowe okulary lub okulary przeciwsłoneczne nie są jeszcze idealnie dopasowane:
Już teraz umów online termin wizyty
Oczywiście możesz również po prostu odesłać nam swój zwrot. Należy pamiętać o różnych procedurach w zależności od rodzaju produktu. Należy pamiętać o różnych procedurach w zależności od rodzaju produktu.
Okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne
Okulary zamówione w naszym sklepie internetowym można zwrócić bezpłatnie w ciągu 30 dni. Jeśli to możliwe, zwracane towary należy zapakować w oryginalne pudełko.
Formularz zwrotu umożliwiający bezpłatny zwrot jest dołączony do paczki.
Jeśli nie masz już etykiety zwrotnej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod bezpłatnym numerem 800 343 562 (od poniedziałku do piątku od 9:00 do 16:00 i w soboty od 9:00 do 14:00).
Soczewki kontaktowe i produkty do pielęgnacji, okulary przeciwsłoneczne bez recepty i akcesoria
Jeśli to możliwe, zapakuj zwracane towary w oryginalne pudełko. Wówczas masz dwie możliwości przygotowania przesyłki.
Za pośrednictwem konta klienta:
Aby dokonać zwrotu, zaloguj się na swoje konto klienta za pomocą danych dostępowych i kliknij zakładkę "Zamówienia". Następnie wybierz żądane zamówienie i kliknij "Poproś o zwrot".
Za pośrednictwem portalu zwrotów:
Alternatywnie można uzyskać dostęp do naszego portalu zwrotów, korzystając z numeru zamówienia i adresu e-mail za pośrednictwem tego linku: Portal zwrotów
Spowoduje to wysłanie wiadomości e-mail z Inpost z kodem QR, którego można użyć do prostego zwrotu paczki do Paczkomatu Inpost (Parcellocker).
Po otrzymaniu zwrotu przez nasze centrum logistyczne odpowiednia kwota zostanie zaksięgowana na pierwotnie użytym sposobie płatności (wyjątek od tej zasady nie jest możliwy).